فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

از امیر خوشتیپ تر هست؟

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

یکی به من بگه این خوشگل,خوشتیپ,ناز,گل پسر(,هر صفت خوب برای امیر بدم بااااااااااااااااااااااااااازم کمه).نمونه داره؟خب معلومه که نداره!امیر جونم واقعا تو این عکس خییییییییییییلی گل پسر و خوشتیپ شده.


ای جون.کجا رو داری نگاه می کنی خوشتیپ؟


 

 تمام حرفاهای قلبم به امیر رو می خوام با تمام عشقم بگم..

میخوام بگم بی تو میمیرم...

میخوام بگم تودنیای منی...

میخوام بگم باتوبودن چه لذتی داره...

میخوام بگم دوست دارم فقط به خاطر خودت!!!

میخوام بگم شدی مجنون عشقم...

میخوام بگم هروقت اراده کنی برات میمیرم!!!

میخوام بگم که میخوام فرش دلمو زیرپات کنم...

میخوام بگم اگه یه روز نبینمت چقدردلم برات تنگ میشه!!!

میخوام بگم نبودنت برام پایان زندگیه!!!

میخوام بگم به بلندی قله اورست پهنای اقیانوس اطلس دوست دارم...

میخوام بگم یه گوشه چشاتو به همه دنیانمیدم...

میخوام بگم که هیچوقت طاقت هجرتوندارم...

میخوام بگم هم عاشق خودتم و هم عاشق اون صدات

میخوام بگم بیشترازعشق لیلی به مجنون عاشقتم...

میخوام بگم هرجورکه باشی دوست دارم...

میخوام بگم غم توروبه شادی دیگران نمیدم...

میخوام بگم اگه حتی منو دوست نداشته باشی من دوست دارم...

میخوام بگم مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم...

میخوام بگم هرشب باخیالت میخوابم!!!

میخوام بگم جایگاه همیشگی تو قلب منه!!!

میخوام بگم حاضرم قشنگترین لحظه هایم روباسخترین دقایقت عوض کنم...

میخوام بگم لحظه ای که تورومیبینم بهترین لحظه زندگیمه...

میخوام بگم درحد پرستش دوست دارم...

تقدیم باعشق به امیر جونم



نظرات شما عزیزان:

فریده
ساعت10:07---15 شهريور 1391
سلام عزیزم.تولدت مبارک.من وب تورو تو پیوندام نوشتم.وب منم برای امیر جووووووووونه.میشه منو لینکم کنی؟
پاسخ:MeRsi faride jon


مستانه -رافعی
ساعت16:17---21 مرداد 1391
سلام صدف جان اولین باره که میام وبلاگت وب خیلی خوبی داری موفق باشی عزیزم.

پاسخ: مرسی عزیزم از محبتت.. من هم امیدوارم موفق باشی گلم

بازم بیا..منم میام


mary joooooooon
ساعت21:35---3 مرداد 1391
سلااااااااااااام عگشم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟











میخام لینکت کنم خانومی











اون پیام منم توپروفایلت پاک کن











بووووووووووووسپاسخ:سلام عزیزم مرسی من خوبم تو خوبی؟لینکم کردی؟کدوم پیامو میگی؟ماری جووووووووووووووووووووووووونم تورو خدا پیام خصوصی نده.....نمی تونم جواب بدم..
عزیزم هر وقت خواستی لینکم کن
من لینکت کردم.لوگومم بذار تو وبت


فرزانه
ساعت14:15---1 مرداد 1391
وب عالیه.پاسخ:مرسی عزیزم....××××

پریناز
ساعت0:34---1 مرداد 1391
چی گفت؟پاسخ: تو وب که نمیشه بگم.بهت ایمیل می کنم.

پریناز
ساعت0:31---1 مرداد 1391
راستی امیر جواب ایمیلتو داد؟
پاسخ: اره


mary joooooon
ساعت11:58---30 تير 1391
موضوع خاصی نداریم یه وب دوستانه از همه چی میخام بذارم اینم ادرسش

http://chocolatetalkh.loxblog.com

اخه شنیدم لوکس بلاگ خوبه اماهرچی گشتم قالب واسش پیدانکردم

شایدبستمش رفتم توبلاگ اسکای باز کردم
پاسخ:اخی گلم .لوکس بلاگ بهترینه!!!!!!!!! قالب بلاگفا بهش می خوره.avazak.irبا pichak.net دوتا سایت خوب برای پیدا کردن قالب.یه وقت نری ببندیش!!!!!!!!!!!!!!!! مدیریت لوکس بلاگ اخه خییلی اسونه


mary joooooon
ساعت22:16---29 تير 1391
سلاااااام صدف خوبی؟؟؟؟؟

من یه وبلاگ زدم قراره با ارام راش بندازیم اما قالبشو دوس ندارم یه سایت خوب معرفی کن

خوااااااهشپاسخ:mobarak bashe golam.eeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!to k az man taghlid kardi!hala chera loxblog?behem begou mikhay darbareye chi bashe ta man ham behet ye jaye khob moarefi konam .azizam


سنا
ساعت21:02---28 تير 1391
سلام صدف جووووون ادرس وبم تغییر کرده لطفا لینکتو عوض کن
پاسخ:باشه گلم


یاسمین
ساعت15:54---28 تير 1391
سلام صدف جوووون.میتونی ایمیل آوش رو از امیر بگیری؟اگه گرفتی تو نظرات وبم بنویس مرسی
پاسخ:باشه عزیزم کاری دیگه هم داشتی به خودم بگو تا برات بکنم.


پریسا
ساعت22:11---26 تير 1391
منم عااااااااااشق امیرم خیلی خوشگلو خوشتیپه.راستی چرا آدرس وبتو تو فیس بوکش نمیذاری که بهت سربزنه ؟باحال میشه هااااااا
پاسخ:سلام عزیزم.من ادرس وبمو تو فیس بوکش کذاشتم.


سنا
ساعت15:07---26 تير 1391
بابا عاااااااااااااشق.ولی به نظرم امیر فقط صداش خوبه خوشگل وخوشتیپ نیست( ناراحت نشیا)به منم بسر خوشحال میشم
پاسخ:نه عزیزم ناراحت نمی شم هر کسی نظر خودشو داره عزیزم.


mary joooooon
ساعت18:47---25 تير 1391
بگو حالا چی میگی

بااون حرفایی که بهت گفتم هنوز درموردش بد فکرمیکنی؟
پاسخ:مریم جون گلم.خب راستش من نمی دونم! دیگه دربارش بد فکر نمی کنم.خوب هم فکر نمی کنم!مثل یه دوست بهش نگاه می کنم.


mary joooooon
ساعت21:08---24 تير 1391
دختر تو دیگه کی هستی دست منم از پشت بستی باباپاسخ:من دیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونه امیرم.راجب اون ایمیلتم چی بگم؟

ساناز
ساعت19:21---21 تير 1391
عزیزم من اولین باریه که می یام تو وبت و الان با خوندن اینا فهمیدم که تو هم عاشقشیپاسخ:خوش اومدی عزیزم.هه خیلی دیونم نه.خوب شد که یکی فهمید هیچ کس به اندازه من عاشقش نیست

الناز
ساعت19:19---21 تير 1391
عاشقی.عاشقی .عاشقی.بد دردیو تو هم گرافتراش شدی.پاسخ:هههههه.واقعا عزیزم

گلناز
ساعت19:17---21 تير 1391
بابا عاشق

ایسا
ساعت23:09---19 تير 1391
پس چراااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااا نظرامو تایید نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بد میگم حرفه حق تلخهپاسخ:چون نظرای مسخرت ارزش تایید نداره! حسود خانوم.کور شو از حسادت که من عاشق امیرم

نگار
ساعت20:56---19 تير 1391
من آوش رو بیشتر دوس داشتم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.فک کنم دوستای خوبی بشیم
پاسخ: منم همیطور فکر میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 19 تير 1391برچسب:,سـاعت 8:20 نويسنده _
яima